14 Eylül 2012 Cuma

Lütfen Dikkat!.. "ÇOK ÖNEMLİ BİR DUYURU VE YARDIM ÇAĞRISI"

Merhaba arkadaşlar; 
Sizlerden kuzenimin 18 yaşındaki oğlu 
SEMİH ÖTER için yardım rica ediyorum. 
Doğuştan kollar omuzdan ve dirsekten içeriye, elleri bilekten arkaya dönük ve parmakları kapalı durumda. Doktorlar “18 yaşına gelip gelişmesi tamamlandığında mikro cerrahi ameliyatlarla düzeltilebilir”diye ifade etmişlerdi ve o gün gelmiş bulunuyor. 
Mayıs 2013 de bir eli bileğinden, seneye diğer eli bileğinden ve sırayla sonra dirsek, daha sonra da omuzlar düzeltilecek. Devlet bu işlemi estetik olarak değerlendirdiği (kendi kendine traş bile olamıyor!) için katkı vermiyor. 
Semih’in elinin bilek ve parmaklarının düzeltilmesi, (omuz ve dirsekten açılması dahil edildiğinde altı seri ameliyatla gerçekleşecek) ve her bir ameliyat 15.000 Tl'ye mal olacak. Bu nedenle sizlerden az ya da çok demeden aşağıda yazacağım hesap numarasına veya bana direkt olarak (elden) desteklerinizi bekliyorum. Hepinize şimdiden Semih adına teşekkür ederim. 
(Ayrıca çok başarılı bir öğrenci bu yıl üniversite sınavlarına girecek, Avukat olmak istiyor)
TEB BankasıTR590003200000000009662775 SEMİH ÖTER

Nacide KARABAY
0 312 508 76 51 - 0 506 510 19 44

Semih ÖTER  
FACEBOOK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder