11 Mart 2015 Çarşamba

DÜŞÜN KONUŞ DİNLE (D.K.D) "TOPLUM ÖNÜNDE SÖZ SÖYLEME SANATI EĞİTİM SEMİNERLERİ" BAŞLADI. AYRINTILI BİLGİ "ÇOK YAKINDA"

  Anasayfa

DÜŞÜN KONUŞ DİNLE (D.K.D)

TOPLUM ÖNÜNDE SÖZ SÖYLEME SANATI EĞİTİM SEMİNERLERİ

Dünyada uygulanan, ancak eğitim sistemimizde yer almayan; iş yerinde verimliliği artıran, çalışanlar arasında karşılıklı sevgi ve saygı bağlarını geliştiren, aile içi iletişimi sağlayan kısa adı D.K.D olan “Düşün Konuş Dinle Toplum Önünde Söz Söyleme, Kişisel Gelişim Eğitim Seminerleri” Ankara merkezli ancak Türkiye genelinde, talep edilen il ve ilçelerde, ilköğretim, ortaöğretim, yükseköğretim kurumlarında, sivil toplum kuruluşlarında, çeşitli şirket ve firmalarda, kamu kuruluşlarında devam etmektedir.
Seminerlerimizde katılımcılarımız toplum önüne çıkarılarak konuşturulur, özgüvenle kendini ifade etmeleri sağlanır. Eleştirinin yapılmadığı bir ortamda katılımcıların toplum önünde serbestçe konuşmaları gerçekleştirilir. Böylece eğitim dönemi boyunca heyecanını, çekingenliğini, toplum önünde konuşma korkusunu yenmeye başlar. Çünkü katılımcı her derste alkışlanarak sahneye çıkar, iki dakika konuştuktan sonra alkışlanarak yerine oturur. Uygulama süresince iletişim becerileri (beden dili), Türkçeyi doğru, akıcı kullanma (Diksiyon), yaratıcı drama, toplum önünde konuşma korkusunu yenme, hoş görülü olma, sınav kaygısı ve sosyal kaygıyı giderme, sorunların çözüm yöntemlerini öğrenme gibi etkinlikler gerçekleştirilir.
“Kendinle Barış, Çevrenle Barış, Toplumla Barış” ilkesini benimseyen Düşün Konuş Dinle Kişisel Gelişim Eğitim Seminerlerimiz her yaş ve meslek grubunun (öğrenciler, öğretmenler, veliler, mühendisler, doktorlar, mimarlar, tüm çalışanlar, emekliler v.b.) yoğun ilgisini çekmektedir. Seminerlerimiz tamamen uygulamalıdır. Seminer bitiminde kendilerine katılım belgesi verilmektedir.
Düşün Konuş Dinle Kişisel Gelişim  Eğitimi milli eğitim sistemimizde uygulanmamaktadır. Dünyaca ünlü kişisel gelişim uzmanı Dale Carnegie tarafından uygulanan, Türkiye’de de Düşün Konuş Dinle Toplum Önünde Söz Söyleme kişisel gelişim seminerleri olarak kurucumuz merhum Nüvit Osmay tarafından 1957 yılında  ülkemizde başlatılmış olup 1998 yılından bu yana da tarafımdan sürdürülmektedir.
Seminerlerimiz 20-25 kişilik gruplardan oluşur. Toplum önüne çıkarılarak kendini ifade etmesi, motivasyon ve özgüven sağlaması, güzel ve etkili konuşma sanatını öğrenmesi, hatip olmak isteyen herkes için bir laboratuar, bir sosyal başarı semineridir.
Kurum ve kuruluşlardan gelen talepler doğrultusunda 20 kişilik gruplara haftada iki gün 8 saat, haftada iki gün 4 hafta toplam 16 saat olarak verilir. 
Aytekin ERDOĞAN
D.K.D. Seminer Eğitmeni
Kişisel Gelişim Uzmanı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder