21 Ocak 2016 Perşembe

VEFAT VE TAZİYE & KOÇ HOLDİNG Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa V. KOÇ

AGİKAD (Ankara Girişimci Kadınlar Derneği) Başkanı İnsaf KILIÇ, Koç Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa V. Koç'un vefatıyla ilgili bir başsağlığı mesajı yayınladı.
AGİKAD Yönetim Kurulu adına mesaj yayınlayan İnsaf KILIÇ, şunları kaydetti:
"Koç Ailesi'nin değerli mensubu Sayın Mustafa V. Koç, Türk sanayiinin öncü kuruluşlarından Koç Holding'in başarılı bir yöneticisi olarak Türkiye ve dünyada büyük girişimlere imza attı. Vehbi Koç ve Rahmi M. Koç'tan sonra Koç Holding'de sürdürdüğü görevi boyunca attığı cesur adımlar, fakir-fukaraya sağladığı yardımlar ve sayısız aileye sağladığı istihdam olanakları ile sadece Koç Holding'e değil; Türk sanayine, Türkiye ekonomisine ve Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşlarına çok önemli katkılar sağlamış, unutulmayacak bir iz bırakmıştır. Çok verimli ve genç bir yaşta kaybettiğimiz Mustafa V. Koç'a Allah'tan rahmet; Koç Ailesi'ne, Koç Holding camiasına, iş dünyamıza  ve milletimize başsağlığı diliyorum."
AGİKAD
YÖNETİM KURULU ADINA BAŞKAN
İNSAF KILIÇ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder